Tuesday 7 May 2013

CNBLUE

Posted by atikah arba'in at 18:35
Assalamualaikum ! hai hai hai korang ! (byknye hai, hee )

hari ni aku nak cerita kat korang pasal band CNBLUE !
(*excited nak citer ni..ekeke)
oke lah, sape tu CNBLUE?
pada peminat2 k-pop mesti korang kenal kan diorang sape..
tapi diorang ni bukan k-pop yang selalu nyanyi & menari tu taw..
diorang ni band mcm FT ISLAND tu. 
diorg main alat music or more known as K-rock band.
diorg ni cool giler wa cakap lu ~
sebab ape? music diorg terdapat dalam 3 bahasa.
bahasa korea, jepun dan yang best ade jugak version english.
thats why aku suke sangat dengan diorg ni.

CNBLUE ni terdiri daripada 4 jejaka yang akan mencairkan korang !
(*hensem hensem hensem)

*ni ha diorg, hensem tak? hee <3

so, yang kat atas tu intro je. ni ha isi yg betol2..

CNBLUE nak datang malaysia bulan 8 ni untuk kali pertama !
excited gila bila aku dapat tau.

BLUE MOON CONCERT

tiket2 konsert diorang ni akan mula dijual pada 18 may 2013.



tapi kan, tiket die mahal gila ~
so sape yang mampu tu bole la pegi.
peminat2 BOICE malaysia kompem pegi. haha
aku ni harap ade yang sudi nak belanje je la..
*ade ke yang nak belanja? hahaha..
kalau ada aku n ak yang moon zone tu taw :P (*demand plak)
hahhahaha.
memang bermimpi disiang hari la cik tika oii ~



hahaha. oke lah,, tu je kot nak citter hari ni.
thanks for reading :)

wassalam ~



0 comments:

Post a Comment

 

me my self and i Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

pelangi ungu. semua yang di tulis adalah milik blog ini