Sunday, 12 May 2013

Happy Mother's Day

Posted by atikah arba'in at 16:36
Assalamualaikum ! hai hai korang ! 

korang mesti tau kan tarikh 12 mei ni tarikh ape kan?
yep.. hari ibu 

dalam hidup aku mak aku lah orang yang paling penting.
segala-galanya sebab mak aku lah idola aku.
mak besarkan aku seorang diri tanpa ada seorang lelaki disisi.
arwah ayah aku meninggal sebelum aku lahir lagi sebab accident.
sejak tu mak aku yang jaga aku sampailah aku besar.
usia aku sekarang hampir 21 tahun.
susah payah semua mak aku tanggung sorang.
mak memang kuat, tabah.
sebab tu mak jadi idola aku.
aku tak pernah sambut hari bapa, tapi bagi aku hari ibu sudah memadai sebab aku sangat bersyukur ada mak aku.
aku bertuah sebab ada mak.
orang cakap aku manja ngan mak aku sebab aku anak tunggal.
ye, aku memang manja. kalau bukan aku yang nak manja dengan mak, sape lagi kan?
tapi tak bermaksud aku tak boleh berdikari sendiri.
alhamdulillah amak aku ajar susah senang hidup ni.
supaya aku sedar aku dekat mana, jadi aku akan berusaha untuk mencapai cita-cita aku.
jasa mak mungkin aku takkan dapat balas sampai aku mati sekali pon.
tapi in shaa Allah bila aku da berjaya nanti aku takkan lupa kan mak.
menjadi anak derhaka adalah perkara yang paling aku takut.
aku takut mak aku tak reddha apa yang aku buat.
jadi aku mintak semua tu di jauhkan. amin ~
papehal pon maku memang SAYANG mak sangat2 ! 
she's my Queen inside my heart forever.

in shaa Allah mak, kah akan tunaikan janji kah dengan mak satu hari nanti, kah harap masa tu kah takkan lupa sape kah, doakan kah ye mak jangan kah lupa diri kalau kah dah berjaya nanti. kah takut sangat benda tu terjadi.

 
*ini lah my dear mak yang tersayang

SELAMAT HARI IBU MAK (*PN. ASMAH BINTI TAYIB)
MAK ADALAH MAK YANG TERBEST, TERBAIK DIDUNIA !

I LOVE U MAK !

wassalam ~



0 comments:

Post a Comment

 

me my self and i Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

pelangi ungu. semua yang di tulis adalah milik blog ini