Monday 6 May 2013

susah hati !

Posted by atikah arba'in at 18:03
Assalamualaikum.. ~
hmm..aku susah hati? :(
kenape?

jawapannya :
aku memang susah hati. hahaha (*eh, tak lawak pon kn?)
hurrmm..
aku susah hati sebab urusan aku nak menyambung belajar ke peringkat ijazah belum selesai.
aku masih belom dapatkan cop pengesahan lagi,
nak cari duit pendahuluan nak bayar yuran lagi. adoi.
aku kalau boleh taknak susahkan mak aku.
banyaknye nak fikir. adoiii..
sabor je la ~

aku memang serius nak sambung belajar.
aku rindu nak duduk dalam kelas.
aku berharap dapat tolong mak aku dengan ada ijazah tu nanti.
nak mintak tolong encik ultraman tak samapi hati la pulak.
walaupon aku ni awek die, tapi masih blm ada ape2 ikatan kan..
tak elok la pulak. nanti orang ckp mcm2. aku taknak la dengar.

sekarang aku hanya harap semua urusan selesai dan urusan pinjaman wang pendahuluan mara aku lepas. bole kurangkan beban mak aku.

korang doakan aku keyh ;)
in shaa Allah kalau segalanya selesai,
aku akan menjadi pelajar di Unikl Mestech Kajang dalam jurusan medical technology of enviromental healthcare.
moga2 segalanya dipermudahkan. aminn ~
korang doakan aku keyh ;)

wassalam ~

0 comments:

Post a Comment

 

me my self and i Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

pelangi ungu. semua yang di tulis adalah milik blog ini