Tuesday 21 May 2013

rindu !

Posted by atikah arba'in at 16:13
Assalamualaikum ! hai hai hai korang !

rindu gila kat blog neyh ~ heehe (*gila ke? :p)
lame sangat tak update sampai berhabuk habuk blog nyeh.
(*fuh fuh fuhh ~ halau habuk hehe)

sekarang aku da start keje baru. no longer keje kat kedai kek tu. 
tapi keje baru ni pon berkaitan dengan kek jugak. hahaha
(*nampak tak hantu kek disitu? :p)
kali ni aku tak buat, tapi aku menjual kek di jusco taman equine.
so sesape nak jumpa meh la datang kat jusco taman equine.
kat wonderful cake house.
kalau korang nak tau, (*taknak tau pon nak bagi tau jugak. hehe) 
aku ni suke sangat tengok kek yang cantek2, pastu aku suka buat (*walaupon tak pandai sgt) tapi yg peliknye aku tak minat sgt nak makan. hahaha. 
aku ni kurang la sikit bnda manis ni.
 tapi aiskrim ngn coklat mmg peberet (*camno tu? hehe)

aku bertukar kerjaya ni sebab nak cari duit lebih.
heheheh.
lagi pon nak memudahkan mak aku la.
aku ni penakut nak bawak kete, walaupon lesen dah ade.
hahaha (*korang jgn jadi cam aku)
mak aku pon keje kat sini. so senang la.
sekali je pegi keje.

ape yang membuat aku busy sampai tak boleh nak update neyh?
haa ~ ni jawapan dye:

rutin harian aku bermula jamp 7.30 pagi pegi kerja.
(*kene g awal sebab mak aku masuk keje pukol 8)
aku plak masok keje pukol 9.
so, dalam sejam tu duduk la bace novel ke (*pepagi menjiwangkan diri. hehe)
makan or pape je la.
pukol 9 baru aku wat keje (*lepas punch card la kn ;))

aku wat je la keje aku sampai siap.
shift aku ade 3.
morning 9 am sampai 6pm
afternoon 1pm sampai 10 pm
full 9 am sampai 10 pm

so dalam masa seminggu aku keje ni kene full je la.
penatt sangat.
sebab tu balek da tak larat nak update2 segala,
hari ni aku cuti. so best la sikitkan bole rehat2. haha
mata aku ni hari lebam. sebab tak cukup tido.
macam mata panda kat bawah ni. hehehe

esok pulak aku da start keje balek dan kene shift full hari hari sampai minggu depan.
penatnye ~
tapi ape nak buat, akak yg tempat skali ngn aku tu kene cuti.
tak pe la. dapat cari duit lebih ckit kan..
hehe.
korang doakan aku dapat keje elok2 taw.
haa lagi satu !
kalau nak beli kek meh la datang tempat kek aku tu.
aku rekemen yang sedap2 untuk korang nnt. diskaun tu tgk dulu keyh.
aku bukan tokey. hahaha.
kang mengamuk plak boss aku tu..

oke lah, cam banyak plak dok cotcetcotcet kat sini kan. hee
thanks for reading ye korang !

wassalam ! adios ~


0 comments:

Post a Comment

 

me my self and i Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

pelangi ungu. semua yang di tulis adalah milik blog ini