Thursday 9 May 2013

JOB INTERVIEW

Posted by atikah arba'in at 22:04
assalamualaikum.. hai hai ! 
rase cam lame je tak update kan? hahaha..
(*padahal kelmarin je kot baru update :p)

oke2, hari aku nak citer pasal job interview.
apahal plak job interview kan? hehehe
sebab sekarang ni aku lah penternak 2 ekor kucing yang berjaya,,hahaha
aku sekarang penganggur terhormat la senang citer.
maklumlah, baru habis belajarkan. 
sibuk la mencari kerja.

so, hari ni, aku dapat la 2 job interview..
yang first tu kat klinik je. sesuai la ckit kot ngn pharmacy. 
aku punya la baek dan ayu hari ni. pakai baju kurung dan heels lagi taw.
demi kerja yang dicari cari, (*cewah ! )
tp, gaya macam takmo amik aku je. 
doktor tu cakap takot aku lari sebab aku ade diploma.
hahahaha.
adoi,,lawak je doc tu.
tapi dye soh bagi dye fikir sampai hari sabtu. so aku tunggu je la..

yang kedua plak dekat kedai kek.
tapi da tak pakai baju kurung. hehe. just simple jeans with t-shirt (*teruk btol..hahaha)
actually, aku suka la jugak pasal kek2 ni..
aku bukan suke makan, tapi suke buat.
so, cam best jugak.
berkerja sambil menimba ilmu.. okey kn?
 heehehehehe ~

gaji pon oke lah untuk aku yang nak kumpul duit nak bayar yuran tu kan..
at least aku harap dapat tolong mak aku sikit2..

aku rase cam banyak je job yang aku apply, tp x tau la aku dapat ke tak.
kang buat nye panggil..adoi cam no den nak jawab? heee :p

kalau aku ade mase nanti aku share kat korang pasal cafe kek yang comel tu ok ;)

doakan aku taw dapat keje kat situ elok2. amin ~

oke lah, sampai sini cerita aku hari ni..

bye bye ! 
wassalam ~


0 comments:

Post a Comment

 

me my self and i Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea

pelangi ungu. semua yang di tulis adalah milik blog ini